Dbajmy o usta :)

Witam Was :)

Dziś byłam na pierwszym wiosennym spacerze :) Pogoda u nas dopisuje - więc nic tylko spacerować :)
W czasie spaceru pomyślałam że napiszę Wam czym nawilżam usta. Z racji tego że staram się o pielęgnację ust dbać to myślę że post całkiem na miejscu.
Jakiś czas temu pisałam Wam o peelingu do ust z którego jestem bardzo zadowolona :) Dla przypomnienia : (KLIK)
Wracając do tematu :)

Jeśli chodzi o podstawową pielęgnację moich ust to nie wydziwiam za bardzo i nie wydaję na to nie wiadomo jakiej sumy. Są partie ciała które potrzebują nieco droższych kosmetyków ale nie usta :) Bynajmniej moje ;) Jeśli chodzi o kosmetyki które mam przy sobie zawsze to Nivea w formie szminki, która jest praktyczna i bardzo dobrze nawilża moje usta.
Jeśli zaś chodzi o balsamy do ust w słoiczkach stosuję je tylko w domu kiedy wiem że mam czyste dłonie i wtedy mogę palcem sobie zaaplikować takowy balsam. Nigdy nie robię tego w mieście! Czy gdziekolwiek indziej.
Czasem jak widzę kiedy idą dziewczyny np. w galeriach gdzie przedtem wszystko dotykały a później bach paluch do słoiczka/pudełeczka z balsamem i ciach na usta ... to aż mnie ciarki przechodzą :) :)
Zapraszam na recenzję :)

Pierwszy z balsamów który chce Wam przedstawić to mój faworyt a jest nim NIVEA Vitamin Shake
- bardzo dobrze nawilża moje usta,
- ma przyjemny zapach/smak,
- pozostawia na ustach delikatny połysk,
- usta wyglądają na zadbane, zdrowe,
- praktyczne opakowanie,
- starcza na dłuższy okres czasu,
- dostępny w każdej drogerii/ supermarkecie,
- cena produktu : 7,49 zł (kupowane w Rossmanie)

ZDECYDOWANIE POLECAM - WRACAM DO PRODUKTU ZAWSZE :)


Kolejny produkt wart polecenia to podobna forma balsamu jak w/w tylko że w nieco innym, nowszym wydaniu.
Jakiś czas temu weszła na rynek gama produktów Nieva w takowych "słoiczkach"/ pojemniczkach o różnych zapachach.
Ja z racji tego że jestem trochę tradycjonalistką wybrałam sobie Nivea original :)
- balsam dobrze nawilża moje usta,
- po aplikacji usta są zdrowsze, ładniejsze,
- nawilżenie ust utrzymuję się przez dłuższy czas,
- produkt dostępny w chyba każdej drogerii,
- bezzapachowy,
- forma w jakiej balsam jest - jest dla mnie niezbyt poręczna, stosuję tylko w domu.
- cena produktu : 9,99 zł (kupowany w Rossmanie).


OGÓLNIE POLECAM :) JEDNAK Z RACJI SPOSOBU APLIKACJI KOSMETYKU JUŻ DO NIEGO NIE WRÓCĘ. 

Kolejny produkt który Wam przedstawię to kosmetyk kupiony z ciekawości, raczej gadżet :)
- ciekawe pudełeczko,
- ładny zapach,
- nawilża usta dość dobrze ale nie na długo,
- były dostępne inne zapachy,
- sposób aplikacji jak w wyżej wymienionym produkcie,
- cena produktu to niecałe 10 zł - dokładnie nie pamiętam. Kupione w H&M,

 JEŚLI KTOŚ LUBI TEGO TYPU BALSAMY TO OCZYWIŚCIE POLECAM - JA JEDNAK RACZEJ NIE WRÓCĘ, CHYBA ŻE ZNOWU ZACHCE MI SIĘ GADŻETU :x

I ostatni już "nawilżacz" jaki chce Wam przedstawić to Maść z witaminą A. Dziewczyny to cudo za niewielką cenę! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i będziemy ze sobą już do końca życia :)!!
Maść działa cuda! Jeśli tylko mam grypę i np. w około nosa robi mi się suche, brzydkie podrażnione stosuję tę maść! Chwila moment i nawilża idealnie, np. w czasie gorączki wysychają, pękają nam usta również stosuję tą maść i jak ręką odjął. Jest naprawdę niesamowita.
- produkt stosuję na usta, nos, dłonie
- nawilża niesamowicie,
- nawilżenie długotrwałe,
- jak dla mnie ładny zapach, delikatny,
- bardzo wydajna,
- niesamowity efekt,
- cena produktu : niecałe 4 zł - dostępna w każdej aptece

ZDECYDOWANIE POLECAM!! STOSUJĘ JUŻ LATA I STOSOWAĆ BĘDĘ !!


A Wy Kobietki czym sobie nawilżacie usta? :) Chętnie poczytam i może się na coś Waszego skuszę :)
Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu!! :)  :* :*

18 komentarzy:

  1. Przeważnie używam pomadek nivea, teraz również masełka malinowego tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stosować 'Nivejki' do ust. Ostatnio też skusiłam się na 'masełko' ale mnie przekonał zapach Vanilia & macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść z witaminą A nakładam na noc na usta, rano są super nawilżone i gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych mazidełek ;)
    Ja używam tylko pomadkę Urody - melisę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie znam :) Możesz mi coś więcej o niej napisać? :)

      Usuń
  5. Maść z witaminą A to najlepsze co możemy zrobić dla naszych ust. Wieczorem posmarować skórę dość grubą warstwą, a rano nie wiemy co to przesuszone usta, suche skórki, itp. Uwielbiam ten 'kosmetyk'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam tą maść :) Jest świetna a stosuję ją od lat! :)

      Usuń
  6. nie przepadam za produktami do ust Nivea ...moja ulubiona pielęgnacyjna pomadka to Melisa firmy Uroda, świetnie się sprawdza przez cały rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Też preferuję balsamy do ust w formie sztyftów, a nie słoiczków - dużo szybciej i higieniczniej się je stosuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też balsamów w słoiczku używam tylko w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie króluje Carmex. Pomadki noszę w kieszeniach i używam po za domem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą pomadkę nivea i taka sobie średnia. do carmexa się nie umywa. :) sztyfty tak, ale słoiczkom mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny zakup jaki planuję to właśnie Carmex :) Jeśli chodzi o słoiczki to jestem tego samego zdania :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania