Zimo idź sobie !!

Witam moje Drogie !!

Kilka dni temu pisałam o wiośnie że idzie wielkimi krokami ... ale coś zwolniła tempo ... :( Cieszyłam się pierwszymi promykami słonka i ładowałam akumulatorek a tu znowu zima. Wczoraj w nocy mieliśmy burzę śnieżną !! Rano wstałam i nie umiałam uwierzyć własnym oczom... pełno śniegu!

Jak widzicie śniegu pełno ... taki miałam rano widok z okna... widok nadal się utrzymuje ... mało tego śnieg nadal pada.
Z racji tego że pogoda smutna muszę sobie wiosnę sama zrobić :) Dobrze się złożyło że przyszły do mnie moje woski które jakiś czas temu zamówiłam. Woski z tego co widziałam są Wam znane :)


Zamówiłam sobie pięć wosków :) cena jednego małego wosku to 6 zł. Niewiele za tak wspaniały zapach!
Woski palimy w kominku na olejki/woski - zresztą co ja Wam będę mówiła jak Wy dobrze o tym wiecie :)
To może chociaż Wam napiszę jakie mam zapachy :)
Po kolei !
Pierwszy z nich beżowy to "herbatka rumiankowa" (Cudownie kojący zapach rumianku i miodu z nutą liści herbaty. Odrobina skórki cytrynowej dodaje świeżości. Ciepły jak aromatyczna herbata w pochmurny dzień. Zapach świecy wykonanej z naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych pozwoli ci się zrelaksować i odprężyć.)
Drugi wosk biały to "kocha, nie kocha" (Niepewność, przewidywanie...Kocha, nie kocha. Poczuj zapach wiosennych pól z dzikimi kwiatami, wśród których króluje stokrotka. Zanurz się w cudowną przyrodę, obudź się po zimie tak jak ona.)
Trzeci to zielony "dziecięce marzenie" (Ciepły wiatr z aromatem delikatnych kwiatów i świeżych zielonych pól jak słodka niewinność dzieciństwa) 
Czwarty to pomarańczowy "owocowe połączenie" (Jagody, pomarańcze i limonka to cudowne i aromatyczne połączenie. Bogactwo tej wyjątkowej kompozycji jest idealne podczas relaksu, a także świetnie nadaje się jako element budowania atmosfery podczas spotkań towarzyskich. Zapach przywodzi na myśl najpiękniejsze kolory lata.)
Piąty wosk to błękit "spacer na plaży" (Wyobraź sobie spacer brzegiem morza, ciepły piasek pod stopami i zapach odświeżającej morskiej bryzy, piżma morskiego ocieplony słoneczną nutą mandarynki i kwiatu pomarańczy. Uchwyć najpiękniesze wspomnienia z wakacji i poczuj je dzięki aromatowi zamknętemu w świecy.)
[zapachdomu.pl]

Jestem wosków bardzo ciekawa :) Wręcz nie mogę się doczekać ich zapachu :) Przez woreczek pachną ślicznie :) Muszę tylko się wybrać po kominek bo oczywiście woski mam ale kominka brak :)

Kupiłam sobie też kwiaty na poprawę humoru :) A co mi tam! Trzeba sobie jakoś radzić :)
A Wy jak sobie poprawiacie humor ? :) Oprócz oczywiście zabiegów kosmetycznych które osobiście uwielbiam :) Jednak dzisiejszy dzień bez kosmetyków na blogu i w ogóle ;)
Pozdrawiam i życzę ciepłego wieczoru!
Buziaki !!

Ps. Obserwuje mnie już 20 osób - wiem że w porównaniu do Was to malutko jednak jesteście moją wspaniałą 20dziestką i ściskam Was mocno! Dziękuję Ślicznotki moje ! :)


16 komentarzy:

  1. zima nie tylko zwolniła ale chyba sie wycofuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych wosków, ale baaaardzo mnie kusicie, oj baaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dłuzszego czasu nie kombinowałam z woskami, raczej preferuję wygodę czyli kupuję jakieś pachnidła wkładam do kontaktu i ma pachnieć! :D mam nadzieję że zrelacjonujesz zapachy w praktyce bo jestem ciekawa i skłonna powrócić do wosków:) Tak samo się cieszysz z każdego obserwatora jak ja :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak tylko kupię kominek dam znać co i jak :) Tak bardzo się cieszę z wszystkich komentarzy i ludzi obserwujących mnie :)

      Usuń
  4. zaciekawiłaś mnie tymi woskami:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woski to moje marzenie, ale kominka się jeszcze nie dorobiłam :(

    Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie mam kominka :x w przyszłym tyg będę w PL to od razu kupuję ! :) Oczywiście już zerkam na Twojego bloga!

      Usuń
  6. Ojej ostatnio uwielbiam takie specyfiki, te woski brzmią bardzo zachęcająco!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zaopatrzyć w takie woski! Pachną świetnie :)

      Usuń
  7. nominowałam Cię do TAG Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy chwalą te woski, muszę zakupić i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam woski YC. Pięknie i długo pachną, są szalenie wydajne i tanie. Obecnie spalam cynamon i jest genialny. Polecam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania