Toniki oczyszczające

Witam Was moje Drogie!
Długo mnie nie było i bardzo nad tym ubolewam ... Ale niestety przeprowadzka i przeprowadzka! Jestem już na swoim także więcej czasu dla mnie i mojego bloga :) Wszystko prawie uporządkowane więc i ochota na pisanie jest! Z racji tego że wszystko dokładnie uprzątnęłam zajęłam się też porządkiem w kosmetykach!
Dzisiaj przedstawię Wam mój już prawie zużyty tonik jak i nowy zakup na miejsce starego!

Oba toniki są moimi ulubionymi produktami tego typu. Są oczyszczające i to dla mnie bardzo ważne!
Pierwszym z nich który przedstawię to tonik z Lirene.

Tonik Lirene nawilżająco- oczyszczający. Oczywiście jeśli jesteście zainteresowane co o produkcie mówi producent odsyłam na stronę internetową firmy Lirene a co sądzę o produkcie JA?
Tak więc :
- tonik ma za zadanie nawilżać i oczyszczać i tak też jest, świetnie sobie radzi z zabrudzeniami,
- plusem jest przywrócenie optymalnego pH,
- tonik nie zawiera alkoholu co jest dla mnie bardzo ważne,
- tonik zawiera wyciąg z aloesu, ekstrakt z ogórka i lipy,
- ma śliczny, delikatny zapach,
- faktycznie zostawia skórę odświeżoną, oczyszczoną,
- tonik zakupiony w aptece - cena 10,99 zł

ZDECYDOWANIE POLECAM I WRÓCĘ DO PRODUKTU


Kolejny tonik który jest moim faworytem to tonik oczyszczający z NIVEA.
Zapraszam na stronę producenta jeśli jesteście zainteresowane jego opinią natomiast moje spostrzeżenia są następujące :
- z racji tego że jestem zadowolona z tego produktu kupiłam go już kolejny raz,
- jest tonikiem oczyszczającym i tak też faktycznie jest - świetnie sobie radzi,
- ma delikatny  przyjemny zapach - nieco podobny do tego z LIRENE,
- tonik jest do każdego typu cery,
- posiada BIO olejek organowy oraz BIO aloes,
- tonik bardzo odświeża skórę,
- tonik jest w 95% pochodzenia naturalnego,
- cena produktu to 12,49 zł (kupiłam w Rossmanie)

POLECAM PRODUKT I NA PEWNO BĘDĘ DO NIEGO WRACAŁA

6 komentarzy:

  1. Lubię produkty Lirene, ale ani jednego, ani drugiego nie miałam. Lubie mocne toniki jak Clean&clear

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie znowu są za mocne - kiedyś miałam ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. ten tonik z lirene jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania