Świątecznie :)

Dziewczyny !!
Z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam wiele miłości, radości w gronie najbliższych, dużo zdrówka bo to bardzo ważne, zawsze udanych zakupów, żebyście były silne i wytrwałe! :)

Z racji tego że dziś wyjeżdżam na Święta nie będę dostępna niestety ... ;) Ale widzimy się zaraz po moim powrocie tj. środa - czwartek :) Buziaki

PS. Zamierzam kupić :
- bazę pod cienie,
- nowy podkład / fluid,
- szminkę w bardzo naturalnym kolorze

Czy możecie coś ciekawego polecić? ;)


PS2. Już za Wami tęsknię !! :)

9 komentarzy:

  1. zamiast podkładu polecam jakiś BB crem:) ja używam z garniera, nie jest on idealny, ponieważ troszkę ciemnieje na skórze, ale na pewno skuszę się na inny BB crem. A szminki sama szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję na co dzień BB i chciałam jakiejś zmiany ;) Ale bardzo Ci dziękuję! :)

      Usuń
  2. polecam bazę z Hean - ja jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam bazę KOBO:)
    Wesołych Świąt:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o bazę, to polecam Art Deco. Jest droga, ale genialna i mnie wystarczyła na niemal 2 lata codziennego używania, więc się opłaca. Teraz mam bazę z Avon, ale nie jest tak świetna. Jeśli chodzi o podkład to wolę kremy tonujące czy też 'podróbki' BB. Genialny jest podkład Giordani Gold z Oriflame, choć drogi. Ma też słabe krycie. Szminek nie używam, więc niestety nie polecę.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania