Odżywki w spray'u

Witam moje Drogie Koleżanki :)

Ciężki tydzień miałam i cieszę się że już powolutku się kończy! :) Dzisiejszy post poświęcam moim odżywką do włosów które są w spray'u. Bardzo lubię kupować, używać tego typu odżywek bo raz że są bardzo wygodne w użyciu a dwa świetnie się rozprowadzają, mają duży zasięg i dobrze pokrywają moje włosy.
Przedstawiam Wam trzy moje takie nabytki na dzień dzisiejszy są nimi :  Dwufazowa odżywka Dove Nourishing Oil Care z lini Nutritive Solutions, Gliss Kur Hair Repair oraz Pantene Pro-V Aqua Light.


Pierwszą z nich jest produkt firmy Dove jakie są moje wrażenia po użyciu produktu?
- ładny delikatny zapach,
- zawiera większą ilość olejków tj. migdałowy, kokosowy, arganowy które są nawilżające i odżywiają włosy,
- odżywka nie obciąża włosów,
- odżywkę się świetnie aplikuje, odżywka dobrze rozpyla się na włosach,
- włosy po użyciu są miękkie, delikatne, dobrze się rozczesują, ładnie pachną,
- włosy są bardzo wygładzone
- odżywka jest dwufazowa,
- bardzo wydajna,
- cena produktu 17,99 zł  (zakupiłam w Rossmanie)

ZDECYDOWANIE POLECAM - NA PEWNO WRÓCĘ DO PRODUKTU

Kolejny produkt który zakupiłam to Gliss Kur - odżywka ekspresowa w piance. Jakie są moje spostrzeżenia?
- odżywka ma specyficzny, ciężki jak dla mnie zapach,
- odżywka jest w piance,
- pianka wyciśnięta na rękę i nakładana na włosy szybko się rozdrabnia i robi się z niej woda - dla mnie minus,
- odżywka obciąża moje włosy,
- odżywka zawiera potrójny kompleks płynnej kreatyny - ogromny plus,
- odżywka może i jest skuteczna bo dobrze działa np. na moje zniszczone końcówki ale nie wrócę już do niej,
- cena produktu to 19,99 zł (zakupiłam w Rossmanie)

MAM MIESZANE UCZUCIA - WIEM ŻE DO PRODUKTU NIE WRÓCĘ

Kolejny kosmetyk to Pantene Pro-V - mój faworyt :) A co o nim myślę ?
- świetny zapach - mmmm!! :)
- nie obciąża włosów - ogromny plus dla mnie!
- włosy ślicznie pachną nawet dwa dni po użyciu,
- włosy są odżywione, dobrze się rozczesują, są zdrowe i ładnie błyszczą,
- odżywka chroni przed uszkodzeniami związanymi ze stylizacją,
- odżywka jest dwufazowa,
- jestem z niej bardzo zadowolona,
- cena produktu to 17,99 zł (kupiłam w Rossmanie)

ZDECYDOWANIE POLECAM- WRÓCĘ NA PEWNO!

A Wy moje Drogie jakie lubicie odżywki w spray'u? Co myślicie o tych które Wam przedstawiłam? Miałyście? Jakie są Wasze opinie na temat tych produktów?

Całuje Was mocno i życzę spokojnej nocy !! :)

13 komentarzy:

  1. Mam Pantene Pro-V uwielbiam ja za zapach i nie ważne czy mi pomaga czy nie ważne że bosko pachnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnej ;) Niestety nie przepadam za odżywkami bez spłukiwania, mam wrażenie, że moje włosy dużo szybciej się przetłuszczają i są bardzo obciążone, może po prostu nie miałam idealnej dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci tą z Pantene Pro-V :) Naprawdę będziesz zadowolona!! :) :)

      Usuń
  3. nie mialam zadnej z nich
    nie przywiazuje jednak uwagi do odzywek
    wole maski i olejki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię maski jednak tego posta chciałam poświęcić na odżywki w sprayu ;) Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Ja posiadam z Gliss Kur'a i jest to zdecydowanie moja ulubiona ;)

    Zapraszam również do mnie ;)
    http://alittlebookofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za odżywkami w sprayu, mam wrażenie że ich działanie jest zbyt słabe :)

    dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) jeśli chodzi o ich działanie to właśnie zależy od produktu :) Ja z tego pantene jestem baaaardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Oo nie wiedziałam, że Dove ma odżywkę w sprayu w swoim asortymencie :) I to taką fajną. Z takich to używałam tylko Gliss Kurra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam też wypróbować z Dove :) Jestem zadowolona :) Buziaki

      Usuń
  7. ja uwielbiam czarnego Gliss Kur , miałam wiele kosmetyków z tej serii ale nie w piance. przeważnie odżywki zwykłe i dwufazowe.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania