Oczyszczania ciąg dalszy :)

Witam Was moje Piękne!! :)

Ostatni post był o tonikach oczyszczających i tak sobie pomyślałam że jeżeli już jesteśmy w temacie oczyszczania to napiszę czym oczyszczam dziennie twarz i jakie jest moje zdanie na temat takowych specyfików :) Jestem również ciekawa jakich Wy używacie produktów do oczyszczania twarzy? :) Chętnie się dowiem czegoś o Was! :)


Tak więc zacznę od żelu do mycia twarzy a jest nim Energetyzujący Żel Peelingujący firmy Clean&Clear.
Jak zawsze odsyłam do strony producenta jeśli chcecie znać jego opinię natomiast moje zdanie jest następujące :
- żel ma energetyzujący zapach który świetnie na mnie działa,
- żel zawiera drobinki peelingujące, które świetnie usuwają zanieczyszczenia, tłuszcz,
- żel świetnie sobie radzi z makijażem,
- pozostawia skórę świeżą, czystą i gładką,
- żel zawiera witaminę C oraz żen- szeń co jest dla mnie dodatkowym plusem,
- skóra nie jest wysuszona ani spięta - czego nie lubię po umyciu!
- żel kupowałam w Rossmanie jednak ceny nie pamiętam.

ZDECYDOWANIE POLECAM - NA PEWNO WRÓCĘ DO PRODUKTU


Kolejny produkt który chcę Wam przedstawić to moja wyjątkowa porażka :) A mam na myśli Głęboko Oczyszczający Kremowy Żel do Mycia Twarzy
- ma nieprzyjemny, miętowy zapach,
- dość dobrą konsystencję,
- jest dla mnie za ostry,
- skóra po nim jest hm ... zimna?
- SZCZERZE I BEZ BICIA UŻYŁAM GO TYLKO RAZ tak więc sama od siebie nie mogę za bardzo nic konkretnego napisać :) Dałam żel mojemu M i on mówi że jest zadowolony, ja sama zauważyłam że faktycznie ma skórę oczyszczoną z nadmiaru tłuszczu, zabrudzeń, nie ma wągrów, a On mówi że jest zadowolony, czuje świeżość i uczucie chłodu na skórze,
- zakupiony w Rossmanie - ceny nie pamiętam.


ZDECYDOWANIE NIE POLECAM JEŚLI KTOŚ MA DELIKATNĄ CERĘ - NIE WRÓCĘ DO PRODUKTU

Kolejny produkt do oczyszczania to uniwersalny płyn do demakijażu oczu firmy Ziaja, o opinie producenta proszę sięgnąć do jego strony internetowej natomiast moje zdanie na temat produktu :
- jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień okolic oczu,
- pozostawia lekko tłustawą skórę po sobie,
- bardzo wydajny,
- nie usuwa makijażu tak jakbym chciała - lepszy jest dwufazowy,
- jest w postaci zwykłego i dwufazowego,
- cena produktu to 5,29 zł (kupiłam w Rossmanie)


NIE POLECAM - SAMA JUŻ NIE WRÓCĘ DO PRODUKTU

Kolejny produkt który stosuję do oczyszczania skóry gdy np. nie mam w pobliżu tonika lub po prostu chcę odświeżyć skórę twarzy i okolic szyi to sięgam po Chusteczki Oczyszczające z NIVEA VISAGE, moje zdanie na ich temat ?
- świetny zapach,
- oczyszczają, orzeźwiają skórę,
- usuwają makijaż,
- skóra jest naprawdę świeża po ich zastosowaniu,
- zawierają witaminy i ekstrakt z lotosu,
- nie zawierają alkoholu - dodatkowy plus,
- cena 12,49 zł (kupiłam w Rossmanie)

ZDECYDOWANIE POLECAM - SAMA ZAWSZE KUPUJĘ

I to by było na tyle jeśli chodzi o podstawowe oczyszczanie skóry w moim wykonaniu :) Jestem ciekawa Waszych opinii :) A poniżej przedstawiam dwa produkty dopiero co kupione - recenzja po zastosowaniu :) A są to Żel do mycia twarzy Aqua Effect firmy NIVEA i Shine Control żel peelingujący firmy Clean&Clear.






Życzę Wam moje Drogie udanego dnia :) Mimo że za oknem nieciekawie - przy najmniej u mnie nie wiem jak w PL (ale słyszałam że też pochmurno) życzę Wam dużo uśmiechu i ciepła :)


13 komentarzy:

  1. Ja jestem wielką fanką produktów Clear&Clean, choć zdecydowanie wolę ich toniki niż żale do mycia twarzy. Z żeli nr, to peelingujace Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o Ziaję chodzi to ja wolę wersję dwufazową :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja ;) Ten zwykły płyn jest beznadziejny ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Tobie również wszystkiego dobrego, udanego weekendu...u nas już na minusie...brrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tego tyle, ze sama nie wiem czego uzywac.. narazie uzywam toniku z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór ;) Ja też kiedyś używałam toniku z Ziaji :) Przyjdzie czas że i na inne kosmetyki się skusisz :)

      Usuń
  5. miałam ten płyn do demakijażu z Ziajki i mi się spodobał :)
    a pozostałych specyfików nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja u mnie też kiepsko wypada w ocenie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te chusteczki z Nivea, ale szukam tańszego odpowiednika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - cena za chusteczki trochę wysoka jednak używam ich sporadycznie więc mogę sobie pozwolić na ich zakup :)

      Usuń
  8. Jak ja nie lubię tego płynu do demakijażu...

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania