Kolorowe odkrycie !

Witam Was moje Drogie !! :)

Jak Wam mija sobotnie popołudnie? Mi dość pracowicie ... Ale przyszedł czas na relaks - na odwiedzenie Was i bloga :) :)
Dziś chcę Wam pokazać moje kolorowe odkrycie a mianowicie lakier do paznokci który został przeze mnie kupiony z głupoty ... Aaaa okazał się strzałem w dziesiątkę!! :)
Lakier jest marki WIBO i tak się prezentuje na pazurkach : 


Lakier kupiłam na Święta Bożego Narodzenia - był mi potrzebny do kreacji. Wiadomo przed Świętami nie miałam zbytnio czasu na szukanie lakieru więc w Rossmanie wzięłam pierwszy lepszy - ważne by był czerwony. Po nałożeniu pierwszej warstwy doznałam szoku! Paznokcie idealnie pokryte, piękny kolor ! :)
Na zdjęciu paznokcie są pomalowane tylko raz i niczym innym ich nie malowałam typu utwardzacz, nabłyszczacz.
A więc podsumowując :
- lakier świetnie kryję płytkę paznokcia,
- szybko schnie,
- wystarczy jedna warstwa,
- nie odpryskuje po jednym dniu - można np. umyć naczynia a lakier nadal się utrzymuje,
- ładny, żywy kolor,
- cena to ok. 6 zł (zakupiony w Rossmanie)

A Wy miałyście już jakiś lakier tej firmy? Co o nim sądzicie?
Ja ZDECYDOWANIE POLECAM I WRÓCĘ DO NIEGO NA PEWNO jak i do innych kolorów :)

16 komentarzy:

  1. Ładny, aczkolwiek ja już mam nadmiar czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też trochę nazbierałam - obiecałam sobie że kolejne kupię jak te zużyję !! :)

      Usuń
  2. Fajnie się prezentuje ,ja również mam kilka czerwonych i powoli się do tego koloru przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przekonanie się do koloru czerwonego zajęło trochę czasu ... oj zajęło ;) Ale teraz jestem zdecydowanie na TAK :)

      Usuń
  3. Uwielbiam czerwony kolor pazurków, więc już mi się bardzo podoba. Z lakierów Wibo jeszcze nie korzystałam, a widać, że warto.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona więc i Tobie polecam :)

      Usuń
  4. uwielbiam czerwień na paznokciach:)) aa tą firmę często kupuję;)
    Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba;)kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny kolorek z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna czerwień, aczkolwiek ja swoją idealną już znalazłam - Golden Rose 336, boska jak Ferrari ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie klasyczne czerwienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, że chętnie podziele się zdaniem na temat innych kosmetyków;) także czekam na kolejny wpis;) u mnie pojawił się kolejny make up także też zapraszam:)
    klikam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham czerwone paznokcie :) wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania