A miały być wielkie zakupy ...

Witam moje Drogie!!
Wczoraj miałam ciężki dzień i bardzo zabiegany. Pomyślałam sobie że po pracy pojadę na zakupy do H&M bo dostałam od mojego M bon na urodziny. Bon całkiem całkiem więc byłoby za co kupować :)
Miałam na internecie upatrzony żakiet, spodnie i top. Idę na wesele niedługo i to miała być kreacja na drugi dzień wesela ... Zajechałam podekscytowana ale niestety na ekscytacji się skończyło ... Nie było tego co chciałam - mogę ewentualnie przez internet kupić ale wtedy nie mogę skorzystać z bonu co dla mnie jest bzdurą. Mam określoną kwotę której de facto nie mogę wydać. Zdenerwowałam się i już nie miałam ochoty na zakupy ... Kupiłam sobie tylko trzy drobiazgi na pocieszenie. Cienie, gumki do włosów i maseczkę ;)

Niedługo napiszę recenzję cieni i maseczki :) Miałyście lub macie cienie do powiek z H&M? Jakie macie zdanie na ich temat?
I co myślicie o tym że nie można swojego bonu wykorzystać online ?
Pozdrawiam i życzę Wam udanego poniedziałku!! :)


18 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie udały się zakupy, ale ja zawsze w takich chwilach mówię sobie, że widać dana rzecz nie była mi pisana i czeka na mnie coś lepszego :> ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy fajne mimo wszystko maseczka i cienie są super:) ja bardzo często tak mam że jak planuję cos kupić i mam pieniądze to nie ma tego co ja chce a jak nie jestem przy kasie wtedy wszystko mi sie podoba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam przeważnie! Jak mam pieniądze to albo nic mi się nie podoba albo w ogóle nie ma a jak nie mam pieniędzy to bym wtedy mogła tyle kupić ... :)

      Usuń
  3. Żakiet który sobie upatrzyłaś na stronie pewnie jest tak popularny, że już go nie ma w sklepie...
    Nigdy nie miałam maseczek ani cieni z H&M, ale lakiery tak- świetne kolory, ale gorzej z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że z bonem to totalna bzdura - wymyślają utrudnienia... Nigdy nie miałam cieni z H&M także czekam na opinię - kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście napiszę jak się cienie sprawują! :) Masz racje z bonem bzdura! Powinien na bonie być jakiś kod i jak bym zamawiała online to bym gdzieś w rubrykę wpisała ten kod! A tak niby mam kasę ale nie mogę jej na razie wydać... Pojadę do innego H&M może tam będzie ten żakiet.

      Usuń
  5. A mnie ciekawi ta maseczka, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna paletka :) Lubię takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedzenie mnie :) Mam cienie z H&Mu w jasnych kolorach Nudes, są całkiem niezłe, ale w przypadku właśnie jasnych kolorów trzeba się nieźle pędzelkiem namachać, żeby ładnie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również Ci dziękuję :) A co do cieni to dobrze wiedzieć - już w weekend będę je testować ;)

      Usuń
  8. te cienie strasznie mi się podobają :) ile za nie zapłaciłaś ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi :x a płaciłam jakoś 22 zł w przeliczeniu na PL :) bo jestem za granicą ;)

      Usuń
  9. śliczne cienie, podobają mi się kolorystycznie bo takich odcieni właśnie na co dzień używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi wpadły w oko właśnie dlatego że na co dzień lubuję się w takich kolorkach :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania