Usta, usteczka

Witam Was :)
Dziś mam w planach przedstawić Wam mój nowy nabytek z którego jestem bardzo zadowolona!! :) Nie byłam do końca przekonana ... ale jestem mile zaskoczona!!
A o czym mowa? O peelingu do ust :)
Cukrowy peeling do ust firmy FM Group :

  

Jeśli jesteście zainteresowane co o produkcie mówi producent kosmetyku - odsyłam do strony internetowej FM Group. A co mówię JA ?
- świetnie złuszcza naskórek, czasem mamy jakiś skórki popękane i świetnie sobie z nimi radzi,
- świetnie się go aplikuje, wygodny jest w użyciu bardzo,
- ma delikatny, słodki posmak, 
- zawiera kryształki cukru, witaminę E i pantenol,
- usta po zastosowaniu są naprawdę miękkie, delikatne i mają zdrowy wygląd,
- końcówka aplikatora jest delikatna jak puszek, 
- cena produktu to 30 zł.

ZDECYDOWANIE POLECAM!! :) :) 

A Wy miałyście ten produkt? Co o nim myślicie?
Życzę Wam moje Drogie udanego dnia !! :)

8 komentarzy:

  1. Ja do peelingu ust używam miodu i cukru :) Chyba równie skuteczny sposób. Z chęcią wypróbowałabym Twojego produktu, ale cena mnie odstrasza :) Obserwuję i czekam na ciekawe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo o tym chyba jeszcze nie słyszałam :) widzę, że ciekawy produkt, zawartość pantenolu jest ogromnym plusem, przy złuszczaniu naskórka z ust efekt łagodzący przyda się jak najbardziej :) dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że mogłaś poznać coś nowego! Oczywiście polecam produkt ;) Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

      Usuń
  3. świetny aplikator, w życiu bym nie powiedziała, ze to peeling...pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet bym nie pomyślała, że to peeling :) Fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ale raczej jako gadżet niż niezbędnik, bo cena jest moim zdaniem dość wysoka za coś, co można zastąpić cukrem z odrobiną miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to :D fajne! lubię. ale dość rzadko używam. zapominam że mam ;D
    powodzenia w blogowaniu ;) na razie radzisz sobie dobrze i tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania