Początki :)

Witam serdecznie,
Długo się zastanawiałam nad tym czy założyć bloga czy też nie ... Czy sobie poradzę, czy sama siebie nie zawiodę. Ale postanowiłam wziąć się w garść i założyć w końcu tego upragnionego bloga :)
Będzie to też mój mały prezent na zbliżające się moje urodziny. Może to czas aby coś zmienić, otworzyć się, realizować.
Pewnie początki będą trudne ale zbiegiem czasu dojdę do wprawy ;) Przecież każdy miał swój pierwszy raz.

Blog jest poświęcony głównie tematyce kosmetycznej, będą w nim zawarte informacje dotyczące zakupu przeze mnie kosmetyków, mojej oceny na ich temat i ogólna opinia o produkcie. Z racji tego że sama zanim coś kupię grzebię w internecie to myślę że mój blog pomoże czytelniczą w doborze odpowiedniego produktu dla siebie. Myślę że zakradną się jakieś informacje o pielęgnacji różnych partii ciała ale to będą moje sprawdzone metody do których sama doszłam czy też zainspirowały mnie informacje od innych w tym temacie.

Mam nadzieję również poznać ciekawe osoby które też prowadzą bloga. Może czegoś ciekawego się od nich nauczę, dowiem. Jestem zdecydowanie na TAK :)

PS. Już jutro nowy post z dostawą moich ulubionych i przede wszystkim sprawdzonych kosmetyków :)


5 komentarzy:

  1. życzę powodzenia i czekam na notki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ;) Życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę :)
    a wytrwałość sama przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania