Obiecanki cacanki :)

Witam wszystkie piękne Panie :)

Obiecałam wczoraj nowego posta już z kosmetykami ale oczywiście coś musiało mi wyskoczyć ... W sumie nie coś bo ... przeprowadzka! :) Tak tak ! Przeprowadzam się i nie mam chwili na nic! Cały dzień sobie obiecałam wkleić fotki z opisami ale znalazłam chwilkę tylko żeby Was odwiedzić bez recenzji ... :) Obiecuję - poprawię się jak już ogarnę przeprowadzkę!
Pozdrawiam Was ciepło !! I czekam na Wasze komentarze które sprawiają mi ogromną radość!

Ps. Było już parę z Was mnie odwiedzić, jedna koleżanka nawet napisała do mnie !! Dziękuję! To dodaje mi motywacji i energii do działania !! :)

Dobranoc - kosmetycznych snów ! :) :*

1 komentarz:

  1. stare nie pozwalają się przebić młodym? to tak nie działa! :) "Przebije" się każdy, kto pokaże na blogu coś ciekawego :) Powodzenia!
    Na początek radzę wyłączyć weryfikację obrazkową! :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania