Nawilżenie stóp

Witam Was moje Drogie!
Przez tą przeprowadzkę na nic nie mam czasu! Ale już jutro idę na nowe mieszkanko! Cieszę się bardzo ale też boję jak to wszystko będzie. Najpierw było pakowanie a teraz rozpakowywanie!! Muszę to wszystko szybko ogarnąć bo nie lubię bałaganu!
Łazienkę mam sobie w planach zaaranżować w stylu SPA :) To będzie moje miejsce gdzie będę mogła się relaksować! Jestem już tym tak zmęczona ... Marzy mi się zielona herbata, maseczka i zapach moich nowych wosków zapachowych !! :) Ale jeszcze troszkę!
Powoli kończy się zima ... za  za 21 dni wiosna! Z racji tego że nasze stopy nie lubią zimy i dostają nieraz nieźle w kość pomyślałam że opiszę kremy którymi dopieszczam swoje stopy. Oczywiście do tego dochodzą peelingi, maseczki i sole ale jednak dziś postanowiłam opisać kremy które zakupiłam na okres zimowy! :)

Są to dwa balsamy i jeden krem :) A więc do dzieła!


 Zacznę od lewej strony :) A więc pierwszy z balsamów do stóp to balsam firmy BEBEAUTY oczywiście co mówi co obiecuje producent znajdziecie na stronie internetowej a co mówię JA?
- balsam zakupiłam w sklepie Biedronka, z czystej ciekawości i za niewielką cenę,
- balsam ma delikatny zapach cytryny,
- konsystencja mi odpowiada, nie lepi się a tego nie lubię w kremach, balsamach,
- dobrze się rozprowadza,
- szybko wchłania co dla mnie jest wielkim plusem,
- w czasie regularnego stosowania rzeczywiście stopy wyglądają ładniej, są wygładzone,
- stopy są faktycznie uelastycznione - tak jak mówi producent,
- nie zauważyłam zmniejszenia zrogowacenia ponieważ równolegle stosuję pumeks którym na bieżąco wszystko usuwam,
- stopy są dobrze nawilżone,

POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM :)

Kolejny produkt który Wam przedstawię to balsam do stóp firmy FUSS WOHL oczywiście jeśli interesuje Was opinie producenta zapraszam na stronę tejże firmy bądź też informacje znajdziecie na stronie internetowej Rossmana. Moje spostrzeżenia :
- balsam zakupiony w sklepie Rossman za niewielką cenę bo 4,99 zł,
- balsam ma bardzo intensywny mentolowo- eukaliptusowy zapach,
- balsam szybko się wchłania co jak wyżej wspomniałam jest dla mnie plusem,
- produkt dobrze się rozprowadza,
- po zastosowaniu odczuwam ulgę, mentol robi swoje ! :)
- stopy po zastosowaniu balsamu długo pachną eukaliptusem i mentolem,
- balsam ma na celu delikatnie nawilżenie i tak też się sprawdza.

POLECAM :) :) Jeśli ktoś lubi zapach mentolu i eukaliptusa - to tym bardziej !! :)


I ostatni produkt to nawilżający krem do stóp firmy Avon o zapachu Granatu i Czekolady. Jakie są moje wrażenia?
- połączenie granatu i czekolady to nie moje gusta tak więc zapach mi nie odpowiada i to nawet bardzo, spodziewałam się czegoś innego,
- długo się wchłania co jest dla mnie kolejnym minusem,
- krem jest za rzadki i źle mi się rozprowadza,
- krem ma za zadanie nawilżać a nie do końca się do tego nadaje,
- cena kremu jest wyższa od powyższych kremów za to jest z nich wszystkich najgorszy.

NIE POLECAM - SAMA JUŻ NIE KUPIĘ WIĘCEJ TEGO PRODUKTU


5 komentarzy:

  1. To ja się skuszę na wypróbowanie tego biedronkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pielęgnacja stóp jest zawsze na ostatnim miejscu - połączenie granatu i czekolady nie kusi mnie zupełnie- może i dobrze skoro nie jest dobrym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten krem z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja o stópki trochę słabo dbam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie dzisiaj poszłam do mojej biedroneczki z zamysłem, że kupię może coś do stóp, ale nieee... :/ w mojej biedronce uznali, że po co pielęgnować stopy :/ Nie było żadnego kosmetyku do stóp! skandal moim zdaniem, muszę się wybrać do innej

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania